29/12/09

Quan Somrius

Ara que la nit s'ha fet més llarga, Ara que les fulles ballen danses al racó, Ara que els carrers estan de festa, Avui que la fred du tants records...
Ara que sobren les paraules, Ara que el vent bufa tant fort, Avui que no em fa falta veure't, ni tan sols parlar Per saber que estàs al meu costat
És Nadal al meu cor Quan somrius content de veure'm, Quan la nit es fa més freda, Quan t'abraces al meu cos.
I les llums de colors M'il·luminen nit i dia, Les encens amb el somriure Quan em parles amb el cor.
És el buit que deixes quan t'aixeques, És el buit que es fa a casa quan no hi ha ningú, Són petits detalls tot el que em queda, Com queda al jersei un cabell llarg...
Vas dir que mai més tornaries, El temps pacient va anar passant... Qui m'havia de dir que avui estaries esperant Que ens trobéssim junts al teu costat...
És Nadal al teu cor Quan somric content de veure't, Quan la nit es fa més neta, Quan m'abraço al teu cos
I les llums de colors M'il·luminen nit i dia, Les encén el teu somriure Quan et parlo amb el cor...

2 comentaris:

Paula ha dit...

La cantavem al cole per Nadal de petitets. Sempre ha sigut una cançó especial :)

Gaviooota ha dit...

Bon nadal carina! ^^
No em diguis que sóc cruel... t.t Encara que fos el meu pare era com un personatge qualsevol dle somni, a més és el meu subconscient... t.t
Home, amb Pride and prejudice pots tenir paranoies de casaments i coses així, però tens raó no dona per molt. A mi em van fer llegir un reader de pride and prejudice l'any passat. Segur que tu també somies somnis així de paranoies!! Un petonàs! (L)