29/3/10

Al que critica sin piedad


Siempre con insolencia te comportas.
Créete, con lo que escribes denotas
Insatisfacción, porque a ti la vida
Nunca te ofrece la afable salida.

Sé que mi lenguaje no llega a mida,
Mis rimas aquí no tienen cabida,
Pero sí puedo apreciar que tu notas
Que el mensaje supera lo que brotas.

Si con lo que voy a decirte sientes
Que a tu corazón le muerden serpientes
Darte cuenta deberías de cómo

De los demás rehusas el asomo
Despreciándolos, sus almas hiriendo:
Con una amistad vivieras riendo.

7 comentaris:

Àlex Gállego Casals ha dit...

Bravo, ara l'hauré de contestar, aixó dels versos a mi em surt directament bé, intenta copiar-enganxar des d'un word o alguna cosa semblant(la informática, com ja sabrás, no es la meva especialització).
Poeta con Jeta/Culternista Gongorino

Àlex Gállego Casals ha dit...

Bueno, uy perdó, seria bé, ja estan fets, dos perque no em puguis dir egoista, jeje.
Poeta con Jeta/ Culteranista Gongorino

Paula ha dit...

que bo! has fet un soneto! mola :)

elnoidelbarret ha dit...

si l'home que es mulla i es feliç sóc jo

Àlex Gállego Casals ha dit...

¿Em podries definir equivocació?

Poeta con Jeta/Culteranista Gongorino

Àlex Gállego Casals ha dit...

Grácies per definir equivocació, i evidentment em va bé aquesta definició, ja que he aconseguit els objectius previstos, fer una caricatura, que no retrat(m'agradaria resaltar aixó) d'una persona, i el que es probablement més important, que ho llegegin, es a dir, sense conseqüéncies negatives per a mi.

Poeta con Jeta/Culteranista Gongorino

Àlex Gállego Casals ha dit...

Sé que no viene a cuento, pero mira me'l he tornat a llegir i més enllà de la rara estructura de les dues primeres estrofes (que amb lo que arribat a fer jo no és res) el primer vers no rima com hauría.

Et proposo
"Con insolencia siempre en altas cotas"