29/12/10

Bye Bye 2010

Sembla que quan s'acaba l'any toca mirar enrere i valorar-lo. Ha estat un any profitós? He aprofitat al màxim els 365 dies? Què he après? Sóc millor persona?
Bé, tot és relatiu. Sobre si sóc millor persona que ara fa un any... No en tinc ni idea, és possible que això es valori millor des de fora, però he de dir que no em sento malament amb com ho he portat tot plegat. És cert que he tingut dies, o setmanes, de més crisi (sense parlar de l'economia, que evidentment puteja a tothom), ja sigui per temes acadèmics com personals. Hi ha hagut gent molt puta aquest últim any (no sé si jo també ho he estat).
La qüestió és, que sempre, cada any, hi ha algunes preocupacions que fan que sembli que no has tingut un bon any, però si em miro tota la resta de coses que he fet... Estic molt satisfeta del 2010.
Crec que, almenys per a mi, ha estat un bon any. No donaré detalls; ja sé jo quins motius em porten a afirmar això.
Ara només em queda dir, que espero que el 2011 sigui encara millor que aquest últim any. Se'm presenten uns mesos complicats... Acabar el batxillerat, treure una bona nota a la sele... però, sobretot, decidir què vull fer amb la meva vida a partir d'ara. Em sembla una decisió molt complicada, la que he de fer. Realment estic aterroritzada, perquè no em vull equivocar. (Ja sé que diuen que ara és moment d'equivocar-nos i tota la pesca, però, al cap i a la fi, qui vol equivocar-se...?).
Així doncs, espero que el 2011 sigui un molt bon any, que pugui superar tot el que em proposi i que aconsegueixi centrar-me (al menys part de mi) per agafar un bon camí.
:) Salut!

4 comentaris:

Igor ha dit...

La gràcia de cada any és que no tenim ni la més mínima idea de com serà, ni de què passarà, ni res...
Així que feliç incògnita 2011.

Jo no sóc millor que l'any passat. Potser aquest...

Carina ha dit...

m'agrada pensar que les coses aniran cada vegada a millor :)

Àlex Gállego Casals ha dit...

L'aposta que haurás perdut per haverte de fer facebook!!! Tindrás tu les teves raons...
Tan sols una cosa, no agafis camins, fes-ne de teus i sigues valenta. O potser será millor que ho facis al revés.
Buen, encara que em sembli absurd celebrar el pas del temps... Bon any nou, encara que ja estigui envellint per moments.
Sort, Salut... O el que sigui

http://www.youtube.com/watch?v=j6foQroKHjU

Àlex Gállego Casals ha dit...

És evident que si jo sòc un diccionari, tu deus ser una agenda, sense cap dubte, igual de obvi que el teu bon gust alhora de llegir Poesia...

http://www.youtube.com/watch?v=WoAXW30mMAg