20/12/10

El cervell, un objecte d'estudi inexacte

Els pensaments sexuals ataquen el cervell masculí un cop per minut, les dones pensem en el sexe un cop al dia.

No.
No, no i no. Tòpics.
No m'ho crec. Ni m'ho crec, ni m'ho vull creure.
Que sí, que segur que hi ha homes que contínuament pensen, parlen i fantasiegen sobre sexe. Però saps quants minuts té un dia? Mil quatre-cents quaranta minuts. Així doncs, se suposa que els homes pensen en el sexe mil quatre-centes quaranta vegades al dia. Això fa que pràcticament els homes es passin el dia amb una única obsessió al cap, que els impedeix concentrar-se en altres activitats. Només sexe.
I les dones què? Que només pensem en sexe un cop al dia? Si és així, conec un munt de casos, i m'hi incloc, que estan fora de la norma. Personalment, els pensaments sexuals m'ataquen el cervell unes quantes vegades més que una al dia.
Potser és que quan les dones ens fem grans deixem de tenir contínuament el tema al cap, i potser fan les estadístiques amb dones d'edat... avançada. Però si és així, realment, quina desgràcia i quin avorriment de vida!
Em sembla exagerada aquesta diferència en els cervells de l'home i la dona. Espero, vaja!, que sigui exagerada.

2 comentaris:

Igor ha dit...

Bona matissació. En temes de sexe home/dona, en general, els comentaris són falsos, torçats i estúpids.
¿Un cop per minut? Si fos així, no passaríem cap dels 25 anys.
Fins ara.

Àlex Gállego Casals ha dit...

Pots estar tranquila, si és que en algun moment la inquietud et va arribar a afectar veritablement, estic tan bé o malament com sempre.
Per cert, una mica intranscendent aquesta reflexió que aportes, amb tot el respecte,evidentment.
Sort, bones festes, i que els reis et portin el que necessites.

http://www.youtube.com/watch?v=JFYW7-7RS6E