22/5/08

Believe Nothing




















En vista dels resultats que ens ofereix fotolog he decidit crear això. un blog. un blog depriment que si algú llegeix algun dia no hi tornarà a entrar. però vull que m'inspiri. si em pogués ajudar a decidir una mica què vull, què no vull.
Hi ha gent que escriu molt, potser algun dia escriuré molt. potser algun dia això serà més seriós i no serà un simple lloc on em pugui desfugar. potser algun dia podré explicar alguna cosa que em farà il·lusió. qui sap. mentrestant suposo que aniré actualitzant. alguns dies. quan em vingui de gust. quan realment pugui posar més de deu tristes línies. i potser algun dia li diré a algú que tinc aquest blog. si em ve de gust. ja es veurà.. de moment em sembla que està bé així. De fet, només m'ho sembla, però no crec que ho acabi d'estar. escric per res. perquè ningú s'ho llegeixi. depriment? sí, depriment. però.. vès. perquè m'he fet el blog?
1. per aburriment.
2. perquè estic farta del fotolog (tot i que continuo utilitzant-lo).
3. volia provar.

potser hi ha alguna raó més, però ara mateix no se'm acudeix res. vull veure com es posen les fotos i escriure de tant en quant. avere com queda. potser algun dia serà alguna cosa important.