24/5/08

decisions i valor

mmh, li estic agafant carinyo al bloC, tot i que només tinc una visitant, però ja em fa feliç :) avui..avui no tinc res especial per esplicar.. però m'agrada escriure aquí i vaig fent proves per veure com funciona tot ^^ la veritat és que m'agrada, algun dia abandonaré el fotolog i continuaré amb això. el faré més seriós, i esplicaré la meva vida (si és que algun dia arribo a tenir una vida interessant).
Aquesta tarda m'hauré de posar a estudiar.. i si no.. ja ho faré demà. avui podria començar a fer el projecte pel treball de plàstica.. i tocar el piano. em vull posar més en serio amb el piano. i em fa molta mandra, però ho vull fer perquè m'agrada, i perquè hauria de començar a posar una miqueta més de voluntat amb les coses que faig i que m'agraden. he de començar a polir les cançons que hauré de tocar d'aquí un parell de setmanes a l'aula, que ja em surten bastant però no vull anar allà i fer el ridícul.. m'hi he de posar ja.
Ahir a la tarda vaig entrar al coi de web que ens va passar "la tutoraa" perquè féssim els tests per veure què ens agradava, i què podriem fer de batxillerat i aquestes coses. se suposa que fas el test i et diu, a tu et convindria fer tal batxillerat, o fer aquest tipus de carrera. figura que les barres que et convenen són les que passenel 75%, i per variar, no tenia jo el cap prou liat, que va i em diu que no hi ha cap camí que m'interessi més o que em convingui més. és a dir, que no n'hi havia cap que sobrepassés el 75%, o sigui, que el que va venir a dir-me el test és que faci el que em dongui la gana, que tot va bé. tu creus que un test m'ha de dir això?? però si el que volia jo era que em digués què fer..! a la foguera amb el test! total, que no hi ha res que em vagi millor que altres coses. però les tres coses que em van sortir més elevades van ser, per una banda, militar-seguretat, que segurament no l'agafi, perquè ser mossa d'esquadre no és la meva passió, tot i que la veritat, no em faria res. després l'artístic, que m'agradaria, segurament, a més em sembla que música es considera artístic dintre de tot. i després C. Humanes i Socials, que vaig entrar per veure quines sortides té com a carreres i tot això i em sembla interessant, és a dir, que em sembla que ja sé què agafaré de batxillerat, a no sé que després canvii d'idea, perquè encara em queda tot quart per decidir-me.. però de moment és el que m'agrada, però això no m'ajuda a triar les optatives de l'any que ve! però suposo que ja sé què agafaré, una mica de cada.. del primer grup: Física i química, llatí, informàltica. Del segon grup: biologia i geologia, informàltica, música. I del tercer: tecnologia, francès, educació visual i plàstica.
N'agafo un de cada i així no tiro cap a cap banda. perquè, podria fer francès, però no m'agrada com me n'estan ensenyant.. és com estar a l'escola de fa vint anys. amb mètodes antics i tot.. no sé, no m'acaba d'agradar, i suposo que ja em posaré a aprendre francès d'aquí un temps. quan ja tingui el first d'anglès.. no ho sé. psè. ja es veurà.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Lol.
xD

t'ha agradat? si?
:)
me n'aleegroo ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

jujuju
tio m'he viciat al putu cooor del fotoló ♥♥

xDDD
que lleeig TT_TT
en fi :)

( ho sé, m'ha costat triar-los (H)(H) ) xD

att: Laura ♥