14/7/08

14/7-08

ooh! heu caigut en la tonteria!! us he manipulat!! ara hi ha més vots als espinacs! xD
però l'enquesta ja s'acaba, d'aquí unes 7 hores, i no li renovaré el contracte. ja m'inventaré alguna cosa més..
i avui toca dinar llenties..(visca!)
bueno... tampoc estan tan dolentes...

ahir vaig escoltar el conte del pere i el llop! (sí, escoltar)
és que tinc un cd que t'explica el conte amb música, i el pots anar llegint, i té uns dibuixos molt bonics.. (lo dels dibuixos és discutible..).

avui he anat al gimnàs i tinc mal als braços; el noi que ens ha donat la classe ha decidit que avui ens farien mal els braços i ho ha aconseguit..t.t.. però després he anat a la piscina i m'he relaxat i ja no em fan tan mal (que no vol dir que no me'n facin..). i aquesta tarda hi torno...t.t... amb la júlia.. ooh, quin cansament..!!

ahir vaig veure volver a tv1 i em va agradar bastant. sí.
va, va- que ja no sé què posar...

ooh, ja tinc la carta per la laura escrita :) però la he de passar a net, comprar el sobre, el segell, fer-ho ben bonic i enviar-la, encara... amb això pot ser que la laura rebi la carta al setembre xDD

doncs res, això és tot pel matí :)

3 comentaris:

Gaviooota ha dit...

xDDDDDDDDDDDD

De què va el pere i el llop.
Ja buscaré algo per portar-te però vols dir que podràs aguantar tan de temps fins que ens veiem? xD

Gaviooota ha dit...

Oh, mai havia llegit aquest conte!! ^^

Espero que sigui tan fàcil veure'ns com dius xD

Anònim ha dit...

SÍÍÍÍ!!!

jo també tinc el conte aquest, amb CD i tot d'El Pere i El Llooop!!! (també en tenia un del Peter Pan!!!!)xDD

m'agradava mooolt!!
haha
fa poc el vas tocar al piano i et vas fotre a riurexD


de mi?, què se n'ha fet?..
res.
mira he estat uns dies fora, però ja deu fer una setmana que estic aquí..

i avui em piroo!!:'(
sísí, és molt trist, ja t'explicaré perquè.
mira, ja t'ho explico directament: els meus pares m'envien (amb el meu germà) a unes colònies d'anglès... (fins aquí, és trist)...
... a françaa!! (veus com n'és de trist?!!):'(!!


o sigui que potser si em ratllo molt m'obro un blog, encara que no el miraria ningúú!:)


ja ens veurem...
a orquinaona, no? amb la teva millor amiga!!=)

un petóóóó


Peter Pan
xDD