23/7/08

jo.

avui he acabat d'ordenar els calaixos de l'habitació. ara ja he triat la roba que em quedo i la que donaré. déu ni dó, tot i així, quanta roba que tinc.. he ordenat les samarretes en tres piles. les de màniga curta que dónen calor, les de màniga curta que em poso més, i les de tirants (pila que domina en quant a volum a les altres dues..). i he ordenat les camises, pantalons (que n'he trobat dos que tenia enterrats per l'armari que encara em van. un que no me'l posaré gaire perquè no m'agrada molt com em queda, i un samblancat de l'any passat que no sé perquè vaig deixar de posar-me'l.. també he ordenat la roba de gimnàs i jerseis i tot això, però no és tan interessant (si se'n pot dir interessant, d'ordenar els calaixos..). i finalment, la mama ha guanyat.. i m'he comprat unes sandàlies. sí, és antinatural en mi, però ja et dic, la mama diu que a l'estiu els peus han de respirar, i que les bambes no hi ajuden gens... tot i així, continuaré portant les bambes molt sobint, no vull abandonar-les, perquè m'encanten, i si passes molt temps sense posar-te unes bambes, el dia que te les vols posar ja no et són còmodes. per tant, les sandàlies seran per a ocasions especials i per posar-me-les amb roba que no quedi bé amb les bambes...t.t.. aiih, però si les bambes van bé amb tot!!! doncs res.. que tinc unes sandàlies noves i he recuperat roba d'altres èpoques que encara em puc posar.
i ara, una foto de jo.. (no és obligat mirar-la, si pateixes mal de cor no és recomanable.)







a tu t'agrada questa foto.. a mi no m'agrada gaire, la veritat.. però la poso perquè a tu t'agrada.


demà amb la laura :)

1 comentari:

Anònim ha dit...

wapa!!!!!!!
kom va tot feia tantissim temps ke no em pasava per aki!!!
i kuan k as eskrit k em sembla k em llegire lo ultim pk llegir-ho tot ser kom un pal

wenu mirare els kontes k menkanten!!!!
soy tu fan!!!!!!

ajajajajaja
ja veus k les vakanses no treuen les anades d'olla
(es l k te estar pirat k ho estas sempre)


wenu wapa k menvai a ferme el supa
vaia pal a vere k em fare ....



ke vagi tot supermega b!!!!!!!

mol bones vakanses!!!!!!!