19/7/08

paaataaataaaaa

2 comentaris:

Anònim ha dit...

joder, no se m'ha enviat el comentari porque "no se encontraba logueado en una cuenta wordpress" bla, bla, bla, bla ¬¬

deiaq eu sabgia l'exuca, que era perquè mai entrava aquí ni comentava, encara que de vegades entrav i votava que m'entaven les enquestes

ho poso en passat perquè m'he mort, peròn no et preocupis, és normal, tothom mort una vegada a la vida xD

també deia que no calia que entressis al meu blog perquè fa fàstic ja que el meu ordinador no m'hi deixa entrar, això en present que encara no m'hi deixa xD

i també posava una PD que deia, ay, merda

i, crec, que ja no deia res, així que... adeu! =D xD

Anònim ha dit...

carina =)
no es just em iscriminess
ara quee no puc fer coments llargs perque sa suposa que tenen que ser reflexions inteligens -.-
no es just i ho saps ^^
=)
bahh,,bah es igual ;)
no et vaig ccontestar pk no estavaa TT
iquan vaig trnar...
...
...
..
.
ya no etavass TT



quan torni jo o tuu (qui torni mes tard) quedemm :):):)


testimuuu(K)