5/1/09

1.

Despentinada. Amb els llavis tallats, secs, arrugats. Em disposava a baixar del llit, freda, gelada. Despullada. Els pits encongits i els mugrons durs. Però quin plaer, llevar-se sola a casa i poder ensenyar-ho tot a ningú. Segur que algun veí em veuria i correria al lavabo per amagar a la seva dona que tenia el membre dur, com una pedra i es masturbaria. Vaig obrir l'aixeta de la banyera i la vaig deixar rajar amb l'aigua molt calenta. Mentre esperava que s'omplís vaig treure la capsa del maquillatge. Negra, amb un insinuant dibuix d'una parella intercanviant fluïds bucals i genitals. Vaig treure la tapa i vaig agafar el pintallavis vermell. Em vaig pintar passant el contorn dels llavis i donant-los un volum sensual. Vaig tancar l'aixeta, que ja havia omplert la banyera fins al límit, i em vaig deixar cobrir tot el cos d'aquella aigua bullint. 
Allà em vaig quedar, esperant.