23/5/08

Continuo fent proves

Vaig provant colors, lletres, formes... noves. aquestes coses em costen d'aprendre així que suposo que m'hi passaré un temps .. ja es veurà. pel que sé fins ara.. no sé gran cosa.
Avui no sé ben bé què explicar.. he vist blocs (ahir ho vaig escriure amb g.. és que el tenia en castellà encara..) (és que ja dec haver après coses.. no sé) i tenen bastantes més coses qe jo..t.t.. és que em costa coi!
sóc bastant justeta per aquestes coses i si no em posen un professor no aprenc, leeñe.
mmmh, avui si que tinc a esplicar!
M'ha arribat una carta! sí, per fi! portava uns dies ja esperant-la, i finalment la tinc.
He arribat a casa a les 2:15, més o menys, i m'he trobat el sobre groc a sobre la taula. aquí tot ha començat a animar-se :) però hi havia un problema.. coi, laura! quants gumets que li vas posar per tancar-lo! xD total, que m'he posat a desenganxar gumets.. i quan ja anava pel quart (i portava 4 minuts obrint el sobre) m'han cridat a dinar.. total, que m'he hagut d'esperar. impacient de mi, nerviosa per obrir la carta. quan he acabat, abans de continuar amb el sobre, li he enviat una sms a la laura per avisar que la carta ja estava aquí. he escrit el missatge, continuar, i aquí és quan he fet l'imbècil.. quan envio un missatge em surt una llista de la gent a qui li he enviat últimament missatges.. i uns minuts abans d'enviar el sms a la laura n'hi havia enviat un al jordi.. total.. que el missatge de la laura li he enviat al jordi sense volguer.. (traumant, ho sé.), i li he enviat a la laura, després, i li he enviat un sms al jordi perquè no malpensés de mi.. que trist.. que trist! xD i finalment he llegit la carta! (l'he obert amb tisores..) gràcies gràcies gràcies. és preciosa! m'ha encantat! de debò! gràcies laura.


pd; continuaré fent proves per arreglar el bloc!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ajajajaa!!! ho sé. (H)
omg, m'encanta que t'hagi agradaaat!! en sèriu, flipu neeng,, io tinc un obre-cartes ( en realitat en tinc 4... :S ) de Toledo. xD flipaanss son espases. xD
molen un ouuu... ia te les ensenyaré. xDDD

omg. ho sentoo!! esque en vaig posar un... i em vaig engrescaar... i doncs clar, una cosa porta a l'altre.
Et tinc a Favoritos del Google. xD
m'aniré passant.
I promise.
oi tan
i potser que provi de fer-me un bloC io tambe... jjojojoo... xDD

( per a què cony serveix la /a/ ( he provat de posar-ho primerament amb les < però no em deixa només amb una TT_TT )?
ni putiis ideiis... nem a pruvàh... )

ESTIMO A LA CARINA!!!

COM SORTIRÀ??

CHAN CHAN CHAAAN!!

omg, em fa vergonya publicar això, saps què em fan posar per saber si sóc humana? ( que ben mirat,, ara el dubte i la crisis existencials els tinc io, xD joder, a qui cony se li acut?! omg, en fii,, em fan escriure: iynajumi. xD
flipa. u_u )

sdfhjkl ;)
conquerirem el món.
amb cartes, o sense elles.
xDD

només am amor :D


ÑIÑIÑIÑI.!

Anònim ha dit...

CONYE
que fashion la /a/ xD

i la /b/?

NINJAA :) T'ESTIIIIMO :D JOJOJOJO!!

i la /i/??

m... em vicia això, xDD en fii u_u

Anònim ha dit...

ajaja,, xDD mola lu de blablabla ha dit...
xDDD
xDD
òsti. xD
t'estic omplint això de Caca de la Vaca. ho seento. u_u

però esque aaiiiiss... xDDDD

m'encanta el teu bloC. C: