1/8/08

avui és dia 1

dacord. ha quedat clar que m'he de fer mirar el cervell perquè l'enquesta era una puta merda.
això ha estat decidit per 9 persones que han votat que no estic bé del cap, amb un 45%.
tres persones han dit que no tenen ni germans ni germanes. (15%)
també amb un 15%, per tant, 3 vots, ha sortit gent que té un germà petit que és terrible i gent que té un germà gran que s'aprecia molt.
i amb un 1% queda una persona que té una germana, i no un germà, i una altra persona que odia al seu germà gran.

/enquesta.


___

avui al matí he anat a acompanyar al meu pare a treballar, a portar uns encàrregs a sant boi i vallirana.

avui porto una de les samarretes que em vaig comprar ahir ^^
(la gris, que se'm veuen els sostens, però bueno...t.t..)
tampoc ens morirem, no.

avui és dia 1.