31/7/08

I'll see you in my dreams

Avui m'he llevat a les 12. sí senyor. m'han deixat sola a casa (hi era el meu germà però dormia..), i com que no tinc despertador (ni m'interessa tenir-ne) m'he llevat a les 12. tenia gana d'esmorzar. si no hagués continuat al llit, però era massa tard, i ma mare ens podia trobar en qualsevol moment.. era massa arriscat.
he quedat amb la carla a la tarda.
prèviament, el padrí m'havia donat 50€ per la cara. així que els he utilitzat per les compres (perquè no tenia ni un duro més)
resultat de la tarda: m'he menjat un gofre, he comprat unes arrecades (que crec que les he deixat a casa el carles.. xD), la carla n'ha comprat unes per ella, la sandra i per mi, he comprat 3 samarretes i ens hem trobat a l'albert i el "monsu" xD. hem ajudat a l'albert a comprar-se una samarreta, la carla s'ha comprat una samarreta, un jersei, un pinta ungles (ens hem fet la targeta de "felicidad" ¬¬), s'ha comprat el MEU collaret... i ... em sembla que ja està... total, que m'he gastat els 50€ sencers.. (han sobrat 7 cèntims...).
després hem anat a casa el carles, la carla, l'albert i jo. i d'allà, amb la sandra i el carles, hem anat al bar a menjar un frankfurt.
no ens hem repartit massa bé els diners, però no hem quedat malament.
i cap a casa amb l'albert :)

/i això ha estat el meu dia.

i ara fins d'aquí molt no els tornaré a veure... :(

2 comentaris:

Gaviooota ha dit...

Quin morro!! A mi m'han despertat a les 8:45 [que des des llit pensava que el 8 era un 0] i no he pogut dormir més.

Mercè ha dit...

Jo m'he aixecat a la una.. jajajajajaj xD

Doncs al final et vai fer cas, i acompanyades de dos grandiosos ice teas de llimona i prèssec vam xerrar moltíssima estona :D