9/2/09

7

1. Incloure un vincle a la pàgina de la persona que t’invita a memejar (sona guarro això!) i posar aquestes normes en el blog propi.
2. Compartir 7 fets sobre un mateix en el blog, alguns a l’atzar, altres de curiosos.
3. Invitar a 7 persones al final d’aquesta entrada, deixant el seus noms i els enllaços als seus blogs.
4. Fer-los saber que han estat invitats deixant un comentari en els seus blogs.
5. Si no tens 7 amics, o si algun ja va ser convidat per algú altre, busca a algun estrany a la xarxa. 


Això serà ràpid i lleu; l'Anna és una bruixa i no he acabat d'entendre aquesta proposta tan paranoica, però em dedicaré a dir les set primeres coses que em passin pel cap, ja que no crec que sigui capaç de treure-li tant suc a un sol tema.


1. La setena entrada que vaig escriure al bloc és Contes de nens petits.

2. La setena cançó que tinc a l'iTunes és Hells Bells, d'ACDC.

3. El canal de la TV que tinc al número 7 és la cuatro.

4. El setè bloc que tinc a la llista de blocs és el de la cristina, que no l'actualitza des de fa sis mesos.

5. D'aquí una setmana, és a dir, set dies, seré a Roma de viatge amb l'escola.

6. Tinc set parells de mitjons funcionals perquè la reta estan plens de forats.

7. Aquesta és la setena burrada que escric avui al bloc.



Com que sóc així que "guay" no putejaré a ningú perquè l'anna ja ha putejat a la meitat de la gent que tinc a la llista i em fa mandra buscar gent rara.
I dit i fet, la Carina va deixar aquí l'entrada del bloc.

1 comentari:

Gaviooota ha dit...

xDDDDDDDDDDDDDDDDD

Només em faltava ser una bruixa ara, com si no en tingués prou amb ser humana, un ou i un fullet!

L'últim paràgraf de la història de l'Antònia em fa sentir certa empatia cap a ella. És trist...