7/2/10

Fàstic

La societat està malalta. Hi ha coses que ningú hauria de veure mai pel carrer. Coses que realment poden arribar a traumatizar-te...
Aquest matí he sortit al carrer molt tranquil·la. Feia molt bon dia. Mentre anava baixant carrer Sardenya avall, més aviat distreta, he sentit el típic "pssst!" d'algú que et vol cridar l'atenció. He girat el cap a la dreta per veure un home d'aparença més aviat indiferent, i al cap de tres segons he vist el què realment feia: S'estava masturbant al mig del carrer mentre em somreia.
L'únic que he pogut fer en aquell moment ha estat posar cara d'horroritzada i accelerar el pas. Quan m'he aturat bastants metres més avall m'han entrat unes immenses ganes de plorar.
No hi ha dret que s'hagin de veure coses com aquestes.

2 comentaris:

Paula ha dit...

Estic flipant. Com poden passar coses així? Espero que estiguis millor :) Per cert, demà ja em tens a classe donan-te la tabarra!

Àlex Gállego Casals ha dit...

Cuanto siento lo que te ha ocurrido
tristemente ahora solo queda
el lamento de Leda,
de agudo llanto entistecido.