29/7/08

estupidesa pura

l'estupidesa ens segueix des de que naixem. constantment la tenim a sobre. la utilitzem en la vida quotidiana. forma part de nosaltres, i sense ella, no som res.
pot semblar una mala cosa. (estúpida! ho has fet malament!!) però collons, és que seriem perfectes, si no??
i ara, per favor, digueu-me estúpida, perquè el que he escrit no té sentit.
no li busquis, ni tan sols, perquè l'estúpid series tu, aleshores. tot i que, ja no et vindria d'aquí.
puc insultar-te i tu pensar que sóc estúpida, i que no estic bé del cap. però jo sé que quan vull puc fer-ho millor. perquè el que estic escrivint és una merda que no val res. però m'he llevat amb ganes d'escriure, i l'inspiració només em donava per la primera frase. i doncs, després com continues???
doncs res. això no val una merda. si t'ho has llegit; estupid.
si no t'ho has llegit; gràcies per la teva comprensió, un altre dia faré el mateix per a tu.
no t'ho prenguis malament, és que no tinc el cervell del tot bé, però és que quan vull escriure i no sé què escriure m'entra una ràbia que em consumeix, i no vull estar tot el dia de mala llet perquè no he pogut escriure ni deu línies al bloc

i saps?, el hotmail no em va bé, i estic intentant mirar si tinc missatges però no m'hi deixa entrar. ja em va passar ahir... i ara no puc ni mirar ni contestar missatges. en una altra ocasió podria dir;  no val la pena, tot serà propaganda de merda que ocupa espai i no serveix per a res! però és que espero un missatge important , i no el podré llegir perquè el hotmail fa el subnormal. estúpid hotmail!

res, ho deixo, l'inspiració no m'acompanya, avui.. me'n vaig al gimnàs, a cansarme com una estúpida.