25/10/08

un petit esforç

m'he adonat, que no fa pas tant temps, aquest peit troç de la meva vida m'omplia molt més.
he estat mirant coses escrites fa tant sols dos mesos. he explicat moltes coses en aquest bloc. crec que he de fer un petit esforç. al cap i a la fi, tampoc em costa tant, em sembla... crec que no té a veure tan sols amb els contes. m'agrada escriure contes, però si no em trec primer la vida de sobre els contes em reflexen massa, o massa poc. i això pot arribar a avorrir. cansar. perdre interès. no m'agrada perdre ganes de fer el que m'agrada. i què m'agrada? m'agrada escriure. i sobretot, m'agrada que em surtin uns textos llargs, que expliquin de mi o expliquin de tu. he fet servir aquest espai per treure'm preocupacions de sobre, per descansar, per divertir-me o per plorar. i ara res. o gairebé res.
em sento marejada.