9/10/08

una petita historieta

m'agradaria cantar-te. m'agradaria dedicar-te una cançó amb el teu nom. tens un nom bonic; però no sé com et dius.
m'agradaria jugar amb tu. amagar-me i que em trobéssis. poder córrer darrera teu; però no sé on t'amagues.
m'agradaria compartir un pis amb tu. discutir-nos per tonteries, però ser feliços tots dos junts; però no sé si tu voldries.
m'agradaria fer-te un petó. un dels de debò. d'aquells que t'arriben al cor; però no sé on tens els llavis.
m'agradaria que ens poguéssim conèixer millor. explicar-nos els defectes, criticar-nos, tu i jo; però no sé qui ets.
no sé on ets.
perquè diga'm, realment, hi ets?

1 comentari:

Gaviooota ha dit...

Uahahahaha, no sé si penses en el mateix que penso jo, però si és això penso el mateix que tu xD

és igual, és maco