27/3/10

Sevilla

Després d'una setmana a Sevilla torno a ser aquí.
Han estat uns bons dies, amb els seus moments, però tot té els seus moments, tant bons com dolents. En general he de dir que m'ho he passat molt bé. Estic molt cansada, però ha estat molt bé. Sevilla, com a ciutat, preciosa. M'ha encantat, simplement. Córdoba també és preciosa. M'encantaria, de gran, tenir casa a Córdoba, o a Sevilla, per poder passar-hi els hiverns, amb un pati interior il·luminat i decorat amb plantes precioses, amb tarongers que facin aquella olor tan intensa i deliciosa... Preciós tot.
Hem menjat molt bé (potser massa i tot...), tapes cada dia, boníssimes. I m'enduc dues samarretes noves, una bossa lila de ratlles sense cremallera i dues postals boniques, per tenir un petit record de Sevilla. Em va faltar comprar una flor.
No tinc fotos, perquè aquest cop no m'he emportat la càmera, em va fer mandra. Ara només espero que la gent em passi les fotos que va fer, especialment les de l'última nit, perquè va ser una nit per no oblidar, de veritat.
Deixaré això com un balanç positiu del viatge, perquè és el que vull recordar.
Salut!