1/3/10

Feliços 17 !

1 de març de 1993. Una profunda borrasca barreja humitat i fred a les capes altes. El resultat: una nevada que, qui més qui menys, recordarà sempre. Aquell dia va nevar a moltes zones de Catalunya, però ho va fer amb especial intensitat a l’àrea metropolitana de Barcelona, on en alguns punts s’acumulaven més de 20 centímetres de neu. A la ciutat comtal no hi va entrar prou aire fred perquè arribés a nevar a la línia de la costa, però, a partir de la Diagonal, tot era neu.
(això no és escrit meu)

L'1 de Març de 1993 va ser un dia molt especial. Al cap i a la fi, vaig néixer jo! :)
I avui en faig 17!!

2 comentaris:

Paula ha dit...

No hi he pensat en lo de les maduixes, hauria quedat bé. La poma l'havia posada per lo de Adam i Eva, el pecat i todo eso xd
M'alegro que t'hagi agradat :)

Àlex Gállego Casals ha dit...

Bé, no sé de que pots escriure, pero jo normalment m'inspiro llegint, trobo una paraula que m'agrada i des de allá intento anar creant la resta.
Els temes són fácils, busca algu que et faci rabia, se mete en el microondas y listo!, (sino sempre et pots queixar per queixar, que mai está de més).
A veure si trobes un oasis dins del, de moment, teu desert.
Poeta con Jeta/ Culteranista Gongorino