7/7/12

La notte a Firenze

Sé que ieri no vaig escriure, però és que no vaig tenir temps! Gairebé no vaig parar per casa... (Potser hi vaig ser una estona, però primer tocava mirar alguna serie...!) La qüestió és que no vaig escriure i ara ja no hi puc fer res, ni vull. Ahir va ser una gran nit. Molt divertida. Primer vaig quedar, a les 19h, al Ponte Vecchio amb algunes noies de la classe, per anar després a Piazza Michaelangelo, a l'altra banda del riu. Vam haver de caminar una estoneta, i després pujar un turonet, però no va ser tant cansat com semblava que seria. Quan vam arribar a dalt... Uau! Vistes increïbles, tota la ciutat als nostres peus, preciosa, apunt d'anar a dormir. I passava l'airet fresquet... Quin plaer, després de la calor d'aquests dies! Vam estar mirant Firenze una estona i després (després de perdre'ns un moment pel bosc intentant buscar la resta del grup) vam anar a sopar a un restaurant (bastant car, però suportablement car). Vaig menjar pizza i vaig veure birra. Estava cansada, en plan... "a casa... al llit... dormint... estaria molt bé...", però havia quedat que sortiria amb unes altres noies de l'institut després, així que hi vaig posar una mica de forces i apa! Vaig baixar del turonet amb un parell de noies de la classe (la resta es van quedar a dalt), l'Arianna i la Isla (Aila, es pronuncia). Vam deixar l'Arianna a mig camí i vam caminar cap a piazza San Marco, on la Isla havia d'agafar l'autobus i jo esperar a la gent per sortir a prendre qualche cosa. Mentre esperàvem (redoble, per favor...!) em vaig menjar el primer gelat del viatge! Encara no havia tingut ànims ni temps per menjar-me'n un. Era... normalet tirant a bo, de tiramisú, però espero menjar-ne de millors durant els propers dies.
Finalment la Isla va marxar (es fa raro d'escriure Isla i haver de llegir Aila... O dir Aila i haver d'escriure Isla...?) i vaig haver d'esperar cinc minuts a la piazza abans de trobar-me amb la Tasha, la Klarissa, la Nina, la Daniella i la Julie. També vam quedar amb el Tobias (un noi que va a classe amb mi a les tardes) que va venir amb unes amigues seves però, em sap greu, no van acabar de formar part de la nit... Tot és molt simple, poc extraordinari. Vam entrar a un bar a Piazza dil Duomo (això sí que és extraordinari, per favor, un altre redoble...!) on venien 3 cubatas per 10€!!! Quina emoció em va venir de sobte! 10€ et costa un cubata (o mig, depèn del lloc) a Barcelona! Increïble! (Ara, també era força increïble, en el mal sentit de la paraula, el gust dels cubatas, però això ja és un altre tema...). Problema: el bar estava ple, ple, ple de parelles magrejant-se salvatgement i nois/homes mirant culs, pits i tot el que  es pogués. (La veritat sigui dita, tampoc era tan salvatge i escandalós, almenys per mi... suposo que Barcelona t'immunitza per segons quines coses... però alguna noia sí que em va comentar que "mamma mia!") Després vam anar, per algun motiu estrany, cap al Ponte Vecchio, i després, amb una mica més de lògica, vam tornar cap al centre per buscar un altre bar. El vam trobar. Un bar molt... modern? Cool? No sabria com descriure la seva pinta de "heyy!!! veniu aquí que sóc molt car i bo!!!!". Jo, personalment, no m'hi hagués quedat (així de bones a primeres, amb els meus bombatxos i tal...). Després de beure'm un orgasm (orgasmo en italià, es veu que la carta estava en anglès) em vaig adonar que anava abbastanza beguda, tot i no haver begut massa. Però, i què? De veritat, va ser una nit molt divertida, vaig riure molt. He de dir que les cinc noies amb qui vaig sortir són destacablement gracioses, i suposo que això va ajudar. Només espero que no hi hagi moltes fotos i que no acabin sortint a la llum. Només espero això.
Per ser la primera nit que sortia va estar molt bé, tot i que... Hola?! A les 3h ja tancaven tots els bars de la ciutat i la gent (la poca gent que no havia anat a dormir abans) marxava cap a casa! Sí, d'acord, jo també me'n vaig anar cap a casa sobre les 3h, però perquè ja no hi havia res a fer! Dec estar mal acostumada...
Avui m'he llevat d'hora per anar al Parco Cascina i estava bastant marejada... (Possiblement encara em durava l'efecte de la pastilla pel mal de regla que m'havia pres al matí, per això emva pujar tant l'alcohol, però m'ha costat arribar a aquesta reflexió). Encara no sé què faré demà, però dormir, segur. Buona notte.

P.S. Sort del taxi que em va portar a casa, si no, no sé com hauria arribat. Haurien de tenir nitbus! (Però segurament seria un nitbus troppo pericoloso... millor ho deixem estar...)
P.S'. Sé que he escrit poques cosetes en italià, però és que fa moltes hores que no l'utilitzo a consciència... Potser ens hauríem de plantejar seriosament de començar a parlar en italià entre nosaltres, amb les noies de la classe... Més que res perquè parlem sempre en anglès, i és guay (sí, guay) perquè estic millorant-lo una mica (crec). Però no se suposa que hauria d'estar aprenent italià, i no anglès? És a dir, se m'entén, oi? Potser que m'ho plantegi seriosament, ara.
P.S''. Perdó per ser tan pesada... Aquesta tarda he mirat Harry Potter (Arry Potter, com diuen ells) en italià! (i subtítols, evidentment). No ha estat massa complicat de seguir... De fet, gens. N'estic orgullosa, (tot i que també sé que em sé els diàlegs casi de memòria, però no crec que afecti massa...). He de destacar que és molt (MOLT) estrany que canviïn pràcticament tots els noms dels personatges. M'ha costat molt endevinar que el tal Silente era l'Albus Dumbledore... Un super fail dels traductors, en la meva opinió. 

Ora sì, buona notte! (Queda estrany l'accent de la "i" del revés eh! Segons tinc entès aquesta gent posa els accents com li surt de la xona, però no m'ho acabo de creure... La Ilaria de vegades no entén les preguntes i respon el que vol... Ja l'hi preguntaré un altre dia.)