1/6/08

1 de juny. últim mes.

Només em queda llegir-me l'epíleg. unes vint pàgines en total. però no vull, perquè no vull que s'acabi. he plorat. oi tant, si he plorat. i que bonic que és.. una llàstima que ara n'hagi de fer un treball.. pensava que no l'acabaria a temps, fa dos dies em quedava mig llibre per llegir. i ahir i avui m'hi vaig i m'hi he posat. i me l'he acabat. sí, dacord, encara no, l'epíleg encara qno l'he llegit, però ara, quan pari d'escriure me l'acabaré, així que el donc per acabat. és tan bonic..

i res. ara menjo gelat de xocolata. i fa un moment estava fent deures i estudiant una miqueta.. cada mitja hora que passa i amb cada cosa que em trec de sobre m'edono que tampoc n'hi havia per tant.. només he de repassar els diàlegs d'anglès, llegir-me ciutadania i acabar de resumir el que encara no he resumit.. i mirar una mica mates, però em sembla que ja m'ho sé una mica.. i em faltarà fer el treball de català, però suposo que amb una estona dimarts a la tarda en tindré prou. oh.. i l'exposició oral de música..! però ja m'ho miraré.

per fi.. per fi! últim mes d'escola! per fi! avui, avui comença l'últim mes i això dona una miqueta d'esperança, oi tant, això em farà aguantar una mica més!

demà és un gran dia senyores i senyors! el gran concert que em té cagada de por i de nervis! visca! (avui el feia la sandra però em va dir que no hi anés.. t.t..)

-Hi ha dos monstres-va dir-. Han vingut a buscar en Rudy.

1 comentari:

Anònim ha dit...

primeer! (speru) xD

ja ho sé, és tard,,
però em passava ara per veure si havies escrit algun conte maco per llegir-lo abans d'anar a dormir...
^^

vaa, que et sortirà bé, el concert!!

...
no sé què més dir..
que m'hauria agradat molt trobar-me un conte bonic per abans d'anar a dormiiir!xDxDDD

t'estimooo mooolt!!

XII! ÚTIM MES!
PER FIIII!!!
^^

jo