11/6/08

Oh, soledad!

Oh, soledad, dime si algun día habrá, entre tu y el amor buena amistad. Vuele conmigo a dibujar las olas del mar, dame tu mano una vez más.


Si algun dia em veus patint, no et preocupis per mi. estaré perfectament bé trencant-me el cap i destroçant-me per dins amb pensaments que a ningú li interessen.
Si algun dia em veus plorar, no et preocupis per mi. estaré de conya pensant que no t'importo i que mai arribaré a ser el que havia volgut ser.
No pateixis mai per mi ni pels teus suposats amics, si vols ser una merda de persona.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

uooo!
molt directa noo?
xD

SÍSÍSÍÍ!!!

DEMÀ ÉS EL GRAN DIAA!!
^^

ESTIC MOLT HAPPYYYY!!!:D


Però hi ha moltes més coses que volia parlar amb tu i no he pogut dir (sobre demà, sobre la nena aquella, sobre l'embolic aquell, que avui han tornat a començar-hi, etc..)
Llavors no sé si et trucaré o et deixo en pau (millor per tu, no?:P) i en parlem demà al cole (si vols).

ADÉÉÉÉU!!!


T'ESTIMoOOoO!!!!

Gaviooota ha dit...

Carina, no et vull veure trista...
Val, no et veig, però no vull imaginar-te trista xD

:)

És que estic una mica traumada i fastiguejada de que tanta gent digui que escric tant, i es queixin d'això T_T Si no escric per ells!
No, no és intercanvi, és una beca.. I sí, estic preocupada xD Però no puc deixar d'anar-hi.

Muaaaaaaaaaaaaa