8/6/08

necessitat

i que les coses bones es fan desitjar. es fan necessàries fins un punt irresistible. aquell moment en què saltes i surts corrents. ho vols. ho vols i ho necessites. ara! tens mono. necessitat. ansietat. necessites la teva droga.


ja veuràas, que d'aquí poc, ja no tindràs aquestes sensacions.
d'aquí poc, se't passarà.
d'aquí poc deixaràs d'experimentar situacions fastigoses en què el màxim fàstic te'l provoques tu.
no significa que hagis de créixer,
sé prou bé que ets molt més adulta que la majoria de gent que conec de la nostra edat.
però sempre hi ha temporades de fàstic.
d'odi.
de, no sóc res.
però passen. 
trobes la manera de pensar diferent.
i la trobaràs.
i et sentiràs millor :)




t'estimo

3 comentaris:

Anònim ha dit...

oooh que moniiic!!^^

a l'igual tens més gomets?!!

volia anar a l'Abacus a comprar-ne de blaus, que ja no me'n queden dels grocs, però no he pogut!

me'n donaràs,, oi??

PLIS!!^^



VULL;;GO;;METS;;!!!
xD



t'estimooo

i demà ja parlarem :P que hi ha molt per parlar...


muààààà

booootOOOOO!!

Anònim ha dit...

M'HA PASSAT EXACTAMENT EL MATEIX! PQ JO TAMBÉ HI HE ANAT!

Gaviooota ha dit...

Què bonic :)

Estàs contenta perquè t'has cremat? xD
M'alegro, m'alegro..

Hmm.. em pensaré de pujar al dragon khan però encara no estic convençuda