9/6/08

vull estiu, vull llibertat!



















dimarts (res)
dimecres (examen de química + examen de música)
dijous (mig dia)
divendres (mig dia)
dissabte (portes obertes +

SERGIO PAMIES
Passis: 21:00 - 23:00 - 
Estil Musical: : FLAMENC JAZZ
Sala : Jamboree
Preu entrada: : 10 €
Components : Sergio Pamies piano, Sergio Gómez "El Coloraíto" cante, Víctor de Diego saxos, Jordi Mestres contrabaix, Gonzalo del Val bateria, Miguel Fernández "El Cheyene" percussió, Benjamín Santiago "El Moreno" percussió.


---> Presentació del disc "Entre Amigos". El granadí Sergio Pamies, després de graduar-se al Conservatori del Liceu de Barcelona, s’ha unit a la llista d’artistes que, com Miles Davis, Chick Corea, Jorge Pardo o Chano Domínguez, han optat per traçar ponts entre el jazz i el flamenc. En el seu darrer disc, que presenta aquesta nit, ha trobat l’equilibri perfecte entre la complexitat rítmica de la percussió, la creativitat en el cante i l’harmonia i la instrumentació provinents del jazz. Amb composicions pròpies i arranjaments excepcionals de temes com “Yes or no” de Wayne Shorter, “Waltz for Dave” de Chick Corea i “We See” de Thelonious Monk, revisionats al compàs de tanguillo, soleá i rumba, el pianista i els seus companys han donat nova vida al fèrtil terreny de la fusió.

aaajajaa! és el meu professor de piano !! xD aniré a veure la presentació del seu cd, si algú vol anar-hi, jo només faig una propaganda escandalosa xD)
diumenge (orientació..t.t..)
dilluns (mig dia + concert de piano?????)
dimarts (mig dia + examen d'anglès)
dimecres (mig dia + concert de combo + ÚLTIM DIA DE CLASSES!!!!!!!!)
dijous (tibidabo xD + examen d'anglès)

vull que s'acabi ja!!!!!! no aguantoo més!! se m'està fent tan llarg, aquest fi de curs...



Salut!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

GUAPAA!
xD

mira't el correu, que t'he deixat un missatge interessant,, amb una conversa...
...suposo que ja saps a què em refereixo..
:P

el missatge principal amagat en aquesta conversa: Noia, no pots anar així per la vida.
^^


vull sentir el disc!!!=P

sísí, aquest fi de curs s'està fent interminable... m'entretindré enganxant gomets,, que encara que m'enxampi la rosa, ja no hi tinc res a perdre:P

"orientació"¿?¿??? hi aniràs??
ja saps que si tu hi vas jo també perquè per estar amb tu,, qualsevol cosaaa!!xDDD
demà parlaré amb la Tere,, suposo...

VULL;;GO;;METS;;!!!
xP


t'estimoo mooolt

de veritat que no convidaràs ningú al concert??

quan es piri la Miriam ens quedarem sols..XD


vaa que ja he escrit moolt
i que et tinc aquí al messenger!=P



un petóóóóó!!!!!


I UN BOT FINS AL SOSTRE!!!!
^^





jo.

Anònim ha dit...

argh, mira, et deixo un comentari aquí, vés a saber perquè, conciència o no sé què, però que consti que odio els d'això als blogger, eprquè haver de posar les lletretes dels daixò toca els daixò xD

io sí qeu tinc algo a dir, que em vaig oblidar ahir xD

mira aquest video, mola, mola :3 xD
http://es.youtube.com/watch?v=SiPBGVpbsjc

(i com que no sé si sortirà amb enllaç o no, pos sinío ho fas manualment xD)

mmm... adeu xD

Anònim ha dit...

argh, vaja merda, amb això de que tens que triar una identitat i cosa rara m'ha sortit vicga, però io no em dic vicga, io em dic víctor T.T xD

Gaviooota ha dit...

O_o

...

Jo també vull anar al Tibidabo.. :(

Anònim ha dit...

Buah, estic fent un d'aquells treballs que en veritat són copiar el llibre que avorreixen tant i tant, així que ara que acabo de copiar una pàgina em prenc un descans i comento xD (no t'acostumis, jo aviso, que a part d'irregular, sóc molt vago i les lletres, com ia he dit, em maten xD)

jajajajaja, m'alegro, m'alegro que t'agradi, si ja ho sabia jo (H) (i amb la cover de Police per allà al mig, toma ya! xD) [Encara que sent sincer, a mi per les pintes, doncs no m'agraden gens, gens, gens xD El cantant raret, el guitarrista afro, afro, el baix negre i el bateria gordo xD]

Bueno, sobre el vídeo... TToTT ia he sentit de tot així que no m'hauria d'afecatar, peeerò, em prendré bé la crítica ò.ó xD (que no se'm veu? T.T això serà el teu ordinador! xD) [mmm... ia li preguntaré on la va comprar, si et fa il·lusió xD]

mmm... bueno, io vaig a copar la segona pàgina de les 3 que em toquen fer a mi (+ el power point que seguro que me cae, alé, a trabajar burro! xD)

Adeeeeeeu~ n____n

PD: No, les lletres! >____<
PD2: Alé, problema del nom solucionat xD (encara que a mi em molava posar lo de wordpress, ah, i he descobert que tinc una compte a Blogspot també [de fet ia ho sabia xD] però ho vaig deixar perquè ma'gradava més el wordpress xP)