21/6/08

21 de juny del 2008

mhhh, avui he anat a lleida!!
no hi erem tots però ha estat bé :)
no he llegit com faig sempre, perquè he estat més amb la família.. i .. ooh! m'he endut una samarreta del meu tiet, que m'ha agradat molt xD
descripció de la samarreta: màniga curta, simple, blava. 
però m'agrada!! a més, fa olor del xavi (el meu cosí), perquè la portava posada quan li he dit al meu tiet si me la podia quedar xD total, que ara faig l'olor del meu cosí.
però ja hem tornat.

lo de la cresta si ho faig serà més endavant, volia fer-m'ho, de debò, però és que ara m'agrada com porto el cabell, últimament em queda bé, i no vull tallar-me'l ara. però més endavant ja ho faré. la cresta que em volia fer jo, per això, no és així!! xD és més alta, més punk, sas..? però passa'm una foto per veure com et queda!! vaaa!! sisplauu! xD

l'enquesta.. ooh.. m'heu defraudat.. pensava que menjarieu molts més macarrons!! xD
a més, sé que hi ha gent que ha votat mes d'un cop.. hum...i això afecta! xD però bueno, no discutirem, que es veu que la gent m'estima molt xD

i res, que avui és 21 de juny de l'any 2008! (i què?) res.

1 comentari:

Anònim ha dit...

NOnonoOO!
no et passaré cap foto..!
ho sentoo!
la meva religió m'ho prohibeix!
jo també la volia més llarga, i me l'esperava més llarga,, però ja m'ho van dir, que tinc els cabells massa arrissats!xD

però mola!:D
sí,, a tu ja et queden bé així!, jo ja t'ho deia! de fet sempre et queden bééé!
si algun dia te la vols fer ja et diré un lloc on les fan molt béééé!^^xD

t'estimooo mooolt! (o per sobre de tot, per 5è copxD)

és que això de la fotooo...
no m'agrada fer-me fotos,, i molt menys que les vegi altra gent...
no..
te'n puc passar de la cresta, però de tot el cap i cara noo. ho sentoo:):):)

un petóóóóóóóóó!!