13/6/08

el papa no torna

Ahir el meu papa va sortir a comprar tomàquets per fer una amanida.
Teniem l'enciam, les olives, el blat de moro, i tot el que a casa ens agrada posar-hi. però no teniem tomàquets. i com que la mama se'n va anar al cel fa uns anys només el papa podia anar a comprar els tomàquets, perquè el nene i jo no podem sortir de casa. el papa no ens deixa sortir de casa perquè diu que ens podem fer mal. que som fràgils i que és perillós que sortim. de fet. mai he sabut què volia dir perillós. mai he sortit de casa. és.. com si estiguéssim en un món apart. sense amics. tampoc sé què és un amic. però em sembla que el meu germà i jo som amics. abans, quan la mama encara estava amb nosaltres, ens explicava què hi havia fora, al carrer. ella ens explicava moltes coses que els nens aprenen a l'escola. però ara que ja no hi és no aprenc res. la mama no hi és per explicar-me coses. el nene tot el dia plora, i el papa no està content. 
ah, això, el papa.. el papa ahir va anar a comprar tomàquets i no va tornar. estem sols a casa i ningú ens cuida. el nene fa hores que no diu res. no respira, i no sé què vol dir. no entenc res. i el papa no torna.
algú, algú em pot explicar què he de fer? 

3 comentaris:

Anònim ha dit...

corre,, correee!
avisa a l'abulanciaa!!
061 x si no u saps,,
ya no has sortit mai de casaaa!
i el pareee k cabron,,
wenooo k pudee s'ha perdut ;)
jojojo!
Carinaa!
venss!?
en seriuU!!
biennn(Y)
quan tuu puguiss,, i la sandra k em va dir k tb volia,,
quan pogeu nemM!!!=)=)
i un gofreee ....;)
(baba)

mee fet pols l'esquenaaa..-.-
mierdaa de moxila con todos esos putos libros :@
jojojo!
bahh,bahh!
k yaa s'acabaa el coleee!
ALEGRIAA!! =D
i dintre de pokk!...
k passa
dintre de pok
ehhh
k passa carina
k passa?
i saps?
yo si
yo si u se
tu dik?
vols k tuu diguii!?
sii!
se k vols k tu diguiiI!
poss
dintre de pok
anem
al
TIBIDAVOO!!!=)
(Y)(Y)(Y)(Y)

bienn!

ostii
tan escriuree pariess no see k volia dirtee(un a ltre parida lu mes seguuu)
tuu esperaa k u paensii
se k no ta sperarass
+ k re xk tuu no esperaras
xk claa tuu ya u legeixes...
m....
A [b]SI[/b]
no te escrit tots akets dies pk el meu ordinador a mort i claa no sabia on trobar la web :P
sorry!=)
xoo wenuu al final l'he trobat a teu fotolog! ;)

ui,,ui,,ui

peazooo coment tee deixatt!
aket si k no sacabaa mentre vas tiran avall ;)
biennN!
ets una privilegiadaa ehh!
a ninguu li escric tann!
i esoo k tu no m'ho demanes :)
tekierooOO!!
muaaa[a][i][b]K[/a][/i][/b]

Anònim ha dit...

bufff yaa vess!
peAZOOO
coment =)

Anònim ha dit...

I el veí és un assassí psicòpata,, no?
:D


T'ESTIMOOO!

no dic res més que estic parlant per telèfon i m'estan dient: "Digues alguna cosaaa..!"

xD


(LL)