27/6/08

cangur a sallent

he estat uns quants dies a sallent, un poble apropet de manresa, per això no he estat aquí. s'entén, no? doncs res, em sembla que l'únic que puc dir és que estic fent de cangur dels meus cosins, i que dilluns hi torno.
i res, molt cansada... però s'hi està bé :)
però avui s'havien d'anar a buscar les notes i jo no hi he pogut anar...t.t... quina ràbia joder!! però bueno... ara ja m'hauré de fotre molt.
però igualment tinc les notes.
global: excel·lent.
no he de dir res més.
espero que tothom estigui tenint un bon estiu, i ja aniré escrivint quan pugui.
he penjat una nova enquesta menys atractiva que la primera. si algú vol votar perquè s'aburreix molt, endavant.
només demano sinceritat xD
au, a la meeeerda:)

2 comentaris:

Gaviooota ha dit...

Hmm.. no veig l'enquesta.. xD Excel·lent? Com jo! ^^
Que si fan riure les tires? Hmm... en realitat no ho crec, però qui sap, tothom és lliure de riure xD

(LLLLL)

Gaviooota ha dit...

Ahhh! Perquè la treeeus!!! Fes-ne una altra ¬¬ xD

Hmm.. quan acabi les tires, te les passo!

LLLLLLLLLLLLLLLLLL :)